petek, 14. februar 2014

Zimski športni dan

Ali so nam všeč športni dnevi?
Seveda! Zimski, pomladni in poletni športni dnevi.




Dvanajstega februarja smo imeli zimski športni dan.
Izbirali smo lahko med smučanjem na Krvavcu, drsanjem v hali Tivoli in sprehodom v parku Tivoli.


Kateri športni dan si si izbral ti?
Kaj ti je bilo najbolj všeč?

19 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz sem si izbral drsanje v Tivoliju. Najbolj všeč mi je bilo , ko smo gledali hokejski trening.

Matej

Anonimni pravi ...

Jas sem smuću na krvavcu.

Anonimni pravi ...


Izbrala sem pohod skozi tivali v mesto. najbolj mi je bilo všeč ko smo hodili skozi tivali.

Manca

Anonimni pravi ...


Jaz sem bil v Tivoliju in sem drsal.

Anonimni pravi ...

šla sem na drsanje, jaz,neža,tina,albin in jan smo se lovili po drsališčuž





sara

Anonimni pravi ...

jaz sem bil na drsanju



Mark.T

Anonimni pravi ...

Jaz mem bila na pohodu.
Ni mi bilo prav všeč,a za silo pa je bilo že vredu.Spoznali smo kar nekaj znamenitosti Ljubljane.


Anja 4.a

Anonimni pravi ...

najbilj mi je bilo všečko sem se drsala z prijatelji v Tivoliju.Jaz sem šla drsat.

Tina.

Anonimni pravi ...

Zalo rada drsam, zato sem izbrala drsanje.Všeč mi je bilo ko smo drsali ob glasbi.
Ema

Anonimni pravi ...

Bil sem na pohodu.
Najblj mi je bilo všeč ko smo si ogledali znamenitosti.
Urban

Anonimni pravi ...

Jaz sem bil na pohodu. Imel sem se lepo.

Benito

Anonimni pravi ...

jaz sem izbral drsanje.


dddddddddddddddddddddddddomen

Anonimni pravi ...

Jaz sem šla na pohod.Imeli smo se še kar dobro.Ko smo šli zkozi mesto Tivoli smo si ogledali znamenitosti.


Monika 4.b

Anonimni pravi ...

jaz sem šel na drsanje.



Mark

Anonimni pravi ...

Izbrala sem drsanje. Najbolj všeč mi je bilo, ko smo gledali trening hokeja.

TAJA

Anonimni pravi ...

Jaz sem bil na drsanju v hali tivoli.Imel sem se lepo.

Jane

Anonimni pravi ...

Zarad tega sem šev na drsanje ker mi je zelo bilo všeč ker smo se lovili. Lan Breznik

Anonimni pravi ...

jaz sem bil na krvavcu.









nal

Anonimni pravi ...

jaz sem izbrala smučanje na Krvavcu. Zelo mi je bilo všeč,ko smo smučali po gozdni poti.



Ana 4.b