četrtek, 27. februar 2014

Računalniške igrice

Mnogi med nami obožujemo računalniške igrice.
Pri nekaterih izgubljamo čas, pri drugih se lahko tudi kaj naučimo. Lahko na primer ponavljamo poštevanko.





Katere igrice so tebi najbolj všeč? Katero najraje igraš?



22 komentarjev:

Anonimni pravi ...

moja najboljše igrice so gtaiv
tanki, cal of duti


maj.s.4.B

Anonimni pravi ...

moja najlupša igrica na računalniku je tanki olnine


sara

Anonimni pravi ...

moja najljubša igrica je flappy bird.

Anonimni pravi ...

Rad igram več igric.

Matej

Anonimni pravi ...

Moja najljubša igrica je flappy bird.


Markkkkkkkk ččččččččččččččč dddddddddddddddddddd

Anonimni pravi ...

Moja najljubša igrica je flappy bird.


Markkkkkkkk ččččččččččččččč dddddddddddddddddddd

Anonimni pravi ...

Najraje igram igro Operacije. Zelo je grozna,ampak meni je všeč.
najdeš jo na http://www.igre123.com/.

Taja

Anonimni pravi ...

moja naj ljubša igrica je flappy bird.



dooooooooooooomennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Anonimni pravi ...


Moje najljubše igrice so papa´s.


Manca


Anonimni pravi ...

Moja najljubša računalniška igrica so Operacije na Igre123. Malo je nagnusna, ampak se lahko veliko naučiš.



Ana 4.b

Anonimni pravi ...

Moje najljubša igrica je miniclip

Anonimni pravi ...

moja najljubša igrica je Ben 10

Benito

Anonimni pravi ...

Najljupša mi je igrica lego star vars.

Urban

Anonimni pravi ...

Moja naljubša igrica je (subway surfe in my Tom)

Tina.

Anonimni pravi ...

Rada igram veliko igric, zato se nemoram odločiti.
Ema

Anonimni pravi ...

Moja najljubša igrica je miniclip


mark.t

Anonimni pravi ...

moja najljubša igrica je:club penguin,minecraft...








nal.pr

Anonimni pravi ...

Moje najljubše so minecraft,terraria in zelda s advanture the link of the past.

Jane

Anonimni pravi ...

moja igrica ni smo 1 igrica ampak več Lan Breznik

Anonimni pravi ...

Jaz imam rada kar veliko igric.
Najljubše pač nimam nobene.


Anja 4.a

Anonimni pravi ...

Moja najlupsa igrica je subway sur

Anonimni pravi ...

tole gor je David.