petek, 14. marec 2014

Šolsko igrišče




Na naši šoli imamo dve igrišči. Eno je manjše: s tobogani, hišico, peskovnikom, plezalno steno in malim nogometnim igriščem z umetno travo.
Drugo igrišče je večje. Tla na velikem igrišču so iz tartana. Tam je veliko igrišče za nogomet, manjše igrišče za igro med dvema ognjema in tekaška proga.




Katero igrišče ti je ljubše, malo ali veliko?
Kaj rad tam počneš?



26 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Veliko mi je boljše.

Tam,se igram nogomet in košarko.

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Raje imam malo igrišče.zaradi tega,ker igram na travi.


Mark.T

Anonimni pravi ...

Meni je ljubše veliko igrišče.
To pa zato, ker je tam več sonca in prostora.
Tam tečem ali se igram.

Taja

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je všeč malo igrišče.
Tam igram nogomet.

Manca

Anonimni pravi ...

bolj mi je všeč veliko igrišče.Zato da lahko igram nogomet na velike gole.


Mark Čuden

Anonimni pravi ...

Rad imam veliko in malo igrišče.
Tam se rad igram in igram nogomet.

Matej

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Rajši sem na malem igrišču.
Tam se igram v hišici,plezam po plezalni steni in igram košarko.


Anja 4.a

Anonimni pravi ...

Meni je igrišče najbolj všeč veliko.Ker igram nogomet,košarko pamedvema.


Benito

Anonimni pravi ...

Zelo se rada igram na velike igrišču.Tam se lovim in se igram veliko različnih stvari tam.


Tina

Anonimni pravi ...

Malo igrišče mi je boljše.Zato, ker je veliko stvari.David.

Anonimni pravi ...

Veliko igrišče mi je boljše.
na njem igram košarko in nogomet.









DDDDDDDOMEN

Anonimni pravi ...

meni je ljubše veliko igrišče ker je veliko in lahko igram

Anonimni pravi ...

Meni je bolj všeč malo igrišče. Tam se rada igram na plezalih,se pogovarjam v hišici in se kdaj tudi lovim.


Ana 4.b

Anonimni pravi ...

Rajši imam malo igrišče.Tam zelo rada mečem košarkaško žogo v koš,pa tudisem rada sem v hišici.


Ema

Anonimni pravi ...

Meni je bolj všeč veliko igrišče. Na njem se zelo rada igram skrivalnice ali pa se lovimo.Tudi malo igrišče mi je všeč.Tam je veliko več sence.
Sara

Anonimni pravi ...

Meni je všeč malo igrišče.
Tam se igram s prijateljicami,se zabavam v hišici in posedam na klopci.


Monika 4.b

Anonimni pravi ...

Malo igrišče mi je bolj všeč ker je več igral.
Urban

Anonimni pravi ...

Najljubše igrišče mi je malo igrišče.
Ker tam se včasih igram , počivam ali se pogovarjam s učiteljico.

Jane

Anonimni pravi ...

Naj lupše igriše mi je malo. zaraditega tega ker igram nogomet ker je večprijateljov Lan Breznik

Anonimni pravi ...

Obe igrišči sta mi všeč.
Tam se pogovarjam s prijateljicami.
Živa

Anonimni pravi ...

Meni je boljse veliko igrisce. Tam se lahko zabavam z vrstniki.

Anonimni pravi ...

Kako ste lusni! ;) Uzivajte!

Unknown pravi ...

Zaradi malega igrišča, ki je bilo ravno takrat prenovljeno, se je Lovro med dvema šolama enako oddaljenima od doma, odločil za OŠ Spodnja Šiška. Ko je šolske popoldneve preživljal na enem ali drugem igrišču, smo ugotovili, da je manjše primerno za vroče dni, ko je prijetno v senci, na večjem igrišču pa je lepo zgodaj spomladi in pozno jeseni, ko je tam več sončka. Sicer pa je zadovoljstvo videti vesele sončke, ki se igrajo na obeh igriščih.
Mama (zakaj rabijo mame toliko besed za kaj povedati:-)

Unknown pravi ...

Meni je pa veliko igrišče všeč zaradi hribčka, na katerem manjkajo tri drevesa, malo igrišče mi je pa všeč, ker je senčno in ker se na njem vedno dogaja vsepolno stvari.
Urška