petek, 31. januar 2014

Letala





Visoko v zraku hrumijo letala. Velika tovorna letala, malo manjša potniška letala, majhna športna letala.
Na levi brni policijski helikopter. Na desni se neslišno spušča proti tlom velikanski balon.

Kaj pa ti?
Si že letel z letalom? Kam si potoval?
Če nisi, povej, v kateri kraj ali deželo bi rad odletel z letalom.

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Da. Jaz sem se že peljal z letalom. Letel sem v Dubrovnik.

Anonimni pravi ...

Rad bi sel, na Havaje z letalom in
v Brazilijo.

majs.4b

Anonimni pravi ...

Jaz se še nisem peljala v letalu.
Zelo si želim iti z letalom v Afriko.

Taja

Anonimni pravi ...

Ja.
Letela sem se v london in lizbono.


LP

Manca

Anonimni pravi ...

Jaz sem bil enkrat na letalu in
letal sem v mestu v anglji.


Jane

Anonimni pravi ...

Ne. Rada bi se peljala v nemčijo.Ker tam živi moja teta.



Monika 4.b

Anonimni pravi ...

Nise se še pelju za letalom.Rad bi se pelju z letalom v London




benito

Anonimni pravi ...

Da. Letel sem v Dublin.


DOMEN

Anonimni pravi ...

Rad bi se peljal v letalu. V Brazilijo, Francijo.




Lan B.

Anonimni pravi ...

Ne nikoli se nisem vozil z letalom.
Letel bi v Nemčijo in v New York.


Albin 4.a

Anonimni pravi ...

Ne.Jaz se še nisem še peljala z letalom.Rada bi pa letela v New York.

Tina 4.a

Anonimni pravi ...

Ne nisem se še peljal z letalom.
Peljal bi se v London in New York.
Urban

Anonimni pravi ...

Da. Potovala sem v Grčijo, na Rodos, na Kitajsko-Peking, Palma de Malorca v Španiji, v Nemčijo, na Karpatos. Rada bi šla v London, Afriko, New York in Pariz.

Ana

Anonimni pravi ...

Nisem se peljal z letalom.
Peljal bi se v London in New York

Anonimni pravi ...

letel sem že london,new york,na barbados,na mavricijust,v paris,na madejro,v lizbono,v barcelono,dubrovnik,dubaj.In letel sem že z največjem letalom (airbus 380) in na njemu je bilo zelo fajn.In v kratkem bomo odleteli še v kalifornijo v san franciso in na havaje.

Anonimni pravi ...

to eno gor je moje Nal

Anonimni pravi ...

Jaz še nisem letel z letalom.
Rad bi se peljal v Španijo.

Matej