petek, 5. december 2014

Kaj pa družabne igre?

Vsi zelo radi igramo igrice na računalnikih, tablicah, igralnih konzolah in telefonih.
Kaj pa tiste stare igre, ki ne potrebujejo ne elektrike ne baterij in ki jih, če je huda sila, lahko izdelamo tudi sami?
Jih poznate?





Katero od družabnih iger se najraje igraš?
S kom se jih igraš? S prijatelji, z dedkom in babico ali s sestro ali bratcem?

13 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Najraje se igram človek ne jezi se,
enko in spomin.




Matic

Anonimni pravi ...

moje najboljše igre so: šah,človek nejezise in poker


Jon

Anonimni pravi ...

Najraje igram monopoly,človek ne jezi se in šah.

Kevin

Anonimni pravi ...

Moje najboljše igre so:karte enka,človek ne jezi se in šah.

Jan, 4.a

Anonimni pravi ...

človek ne jezi se,monoply,spomin.z mami in bratcom.

Anonimni pravi ...

Moje naljupše igre so:bogl,enka,
monopoly,crni peter in clovek ne
jezise.





Ajda

Anonimni pravi ...

Najraje igram človek ne jezise,kokoš in lisica in ša

Mark.

Anonimni pravi ...

Moje najljubše družabne igre so: monopoly,aktiviti,šah,človek ne jezi se,tarok,lažnivec,enka in diego.Rada se tudi igram z bratcem.





Živa

Anonimni pravi ...

Najraje imam monopoly in šah.

Anonimni pravi ...

Rad imam šah,remi in monopoli.
Te igre igram z bratom,dedijem in teto.

Luka

Anonimni pravi ...

Moje najljubše igre so: monopoly, šah in človek ne jezi se.Najraje se jih igram z očetom.

Miha

Anonimni pravi ...

Rad imam šah in monopoly.
Igram jih s prijateljem Maticem.

Lovro

Anonimni pravi ...

Moje najljubše igre so družabne igre (Post the most, Shopping list, Spomin) in tudi tarok.

Lepo praznovanje Miklavža

Timon