petek, 14. november 2014

Kaj pa filmi?



Kateri filmi so ti najbolj všeč? Imaš rad komedije ali grozljivke?
Imaš rad filme z glasbo in petjem, take z veliko akcije ali take iz domišljijskih dežel?


Tale film z naslovom Čarovnik iz Oza je nastal pred mnogimi mnogimi leti in je eden prvih barvnih filmov.
V njem nastopajo deklica Doroteja, njen pes Toto ter nekaj zelo nenavadnih bitij: eno brez srca, eno brez možgan in eno brez poguma.
In kako se film konča?
To boste izvedeli le tisti, ki boste pogledali film ali še bolje - prebrali knjigo z enakim naslovom.

17 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so: Pošasti iz omare,Ghost rider in Mačke in psi 2



Matic in Lovro

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so:
Jackie Chan, Ninja želve in iCarly.

Sedmin, 4.a

Anonimni pravi ...

Moji najboljši filmi so: Jurij in pogumni vitezi, Ninja želve in Robin Hood.

Matic V.

Anonimni pravi ...

Moji najlubši filmi so mi všeč: Fast and furious, Naša mala klinika in lepo je biti sosed.


Jan

Anonimni pravi ...

Moji najlubši filmi so Alarm za kobro 11,umri pokončo 4,iCarli

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so: Lego movie,Gozni Gašper in Naša mala klinika.

Luka.

Anonimni pravi ...

Moji najlubši filmi so: iCarly,Naša mala klinika in Kobra11.


Sandi,3.b.

Anonimni pravi ...

Moji najlubšu filmi so Alarm za kobro 11,umri pokončo 4,iCarli.




Ajdin14.11.2014

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so:Harry potter,Malificent,May grrl,Moja mala klinika,Men in blek,Indiana Jones in Frozen- filem.




Živa

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so: Butec in butec, Kloven d kiler in Marvin Marvin.

Tarik

Anonimni pravi ...

Moj najiljupbi film je Naša mala kinika.

kevin

Anonimni pravi ...

Moji najlubši filmi so iCarli,Ninja želva,Biktajm raš.





Timon14.11.2014

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so: Policist z Beverly Hillsa, Pink Panther in Potovanje v središče zemlje.

Mark

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so: Ninja želve, Pink Panther in Harry Potter.

Miha, 4.a

Anonimni pravi ...

Moji najlubši filmi so: Butec in butec,Harriy poter in pink panther.

Aurora

Anonimni pravi ...

Moji najljubši filmi so: Ninja želve, Avioni2 in Sllugtera.


Tiago.

Anonimni pravi ...

Moji naj ljupši filmi so:Harry Potter,Malificent,Sam doma 1,Naša mala klinika in Frozen- filem.






Ajda