petek, 3. oktober 2014

Moja najljubša zelenjava

Joj, ne maram solate!
Fuj, paradižnik!
Špinača je grozna in smrdi!



Ne, ni res!
Vsi imamo radi zelenjavo!
Katera je tvoja najljubša zelenjava?
Katero zelenjavno jed najraje ješ?

Pa še malo angleščine:




18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenjava je kuhano korenje in najraje imam pečeno musako.



Matic

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

zelo imam rada vse vrste zelenjave in sadja tudi gobe ampak samo pohane marele.




živa.

Anonimni pravi ...

moja najljubšasa hrana je gobova juha.



Kevin

Anonimni pravi ...

Rada imam grah,zeleno solato,
korenje,brkoli,korenčkovo
juho,papriko,paradižnik.




Ajda

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenjava je koren in krompir. Rada pa jem pražen krompir. Špela.

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenjava je paradižnik in najraje jem polnjeno papriko.

Jon

Anonimni pravi ...

Najrajši imam brokoli.Narajši imam špagete.






Ajdin 3,10,2014

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenjava je krompir



Luka.

Anonimni pravi ...

Zelo rad imam surov korenček.In najrajši imam porovo juho.






Filip

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenja je krompir, najraje imam čorbo.
Tian

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenjava je paradižnik, najraje pa jem paradižnikovo solato.

Miha

Anonimni pravi ...

Moja najlubša zelenjava je baradižnik rada pa je solato in zelejnjava huja ime mi je aurora.

Anonimni pravi ...

Moja naj ljubša zelenjava je korenje, najraje jem čorbo.


Tiago

Anonimni pravi ...

Najrajši imam papriko in paradižnik.
najrajši imam blitvo.







Aljaž 3,10,2014

Anonimni pravi ...

Moja najljubša zelenjava je korenje. Rad jem fižolovo juho.

Jan

Anonimni pravi ...

Moja najljubša jed je musaka.
Moja najljubša zelenjava je koren.

Tarik