petek, 19. september 2014

Kaj imamo radi?





Vsako leto je v podaljšanem bivanju zanimivo kaj drugega. Včasih je vsem najbolj všeč nogomet, drugič gumitvist, tretjič hooping.
Letos nam je najbolj všeč kvačkanje.

Kaj pa ti?
Kaj ti rad počneš v podaljšanem bivanju?

18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Jaz imam najraje kosilo, sploh danes, ko so kuharice skuhale slastne sirove štruklje!

Mici

Anonimni pravi ...

najraje pletem tiste zapestnice :D


aleksej

Anonimni pravi ...

Vsec mi je ko se igramo,Miha,Luka in jaz.

Anonimni pravi ...

Meni je bilona de najbolj všeč kvačkanaje.Za kosilomi je bilo najbolj všeč sirove štruklje


benito

Anonimni pravi ...

Rad se družim s prijatelji. luka

Anonimni pravi ...

jaz imama rad zapestnice jaz imam jih vec kot 5 Ajdin

Anonimni pravi ...

Vsec mi je ko se igramo Miha Luka in jaz.

Matic

Anonimni pravi ...

Najraje se ukvarjam z računalniki.
:)


Matic

Anonimni pravi ...

V podaljšanem bivanju mi je najbolj všeč ko delamo domačo nalogo. Naja

Anonimni pravi ...

Danes je bilo zelo dobro kosilo.
Rad igram na našem igrišču nogomet.
Jan

goran.ivetic pravi ...

Najbolj mi je všeč ko se igram z mojo najbolšo prijateljico Ajdo.


Živa

Anonimni pravi ...

Rad pletem zapestnice. Najbolj všeč mi je bila zapestnica črnobele barve.

Filip

Anonimni pravi ...

Tudi jaz se rad družim s prijatelji.Miha

Anonimni pravi ...

Meni je v podalšanem bivanjem najbolj všeč, od kroškov hulahop. Drugače pa kvačkanje. špela.

Anonimni pravi ...

Jaz rad kvačkam. Lovro

Anonimni pravi ...

Radsem na igrišču in rad se pogovarjam z Maticem.

Kevin

Anonimni pravi ...

V podaljšanem bivanju je veliko
lepih stvari.
Ampak moram povedati eno stvar: lepo mi je, ko kvačkamo.

Ajda

Anonimni pravi ...

Rada delam zapestnice, pa še rišem rada in se igram.

Ime mi je Aurora.
Adijo