petek, 30. maj 2014

Dan odprtih vrat



Na dnevu odprtih vrat se ni prav nihče dolgočasil.
Nekateri smo se udeležili športnih iger, predstave in delavnice ročnih del.
Nekateri smo imeli trafiko, kjer smo prodajali sladkarije za slikice nogometašev.
Najbolj so nam bile všeč športne igre.

19 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Na dan odprtih vrat me ni bilo. Zato ker sem imel trening.

Anonimni pravi ...


Mene ni bilo,ker je moj brat praznoval rojstni dan.


manca

Anonimni pravi ...

Na dan odprtih vrat šole me ni bilo. Ker sem imel trening.


Matej

Anonimni pravi ...

Na dnevu odprtih vrat sem bil največ v telovadnici.
Na dnevu odprtih vrat mi je bilo malo dolgčas zato, ker je na igrišču deževalo.


nal

Anonimni pravi ...

Na dnevu odprtih vrat sem bil največ v telovadnici.
Na dnevu odprtih vrat mi je bilo malo dolgčas zato, ker je na igrišču deževalo.


nal

Anonimni pravi ...

Mene pa ni bilo.
Zato ker sem imela nastop v glasbeni šoli.


Ema

Anonimni pravi ...

Zelo mi je bilo všeč športne igre in trafika šiška. Lan Breznik

Anonimni pravi ...

Žal me ni bilo na dnevu odprtih vrat.
Nissem imela časa.


Monika 4.b

Anonimni pravi ...

Jaz sem bil na dnevu odprtih vrat.
Všeč mi je bilo športne igre.
Pogrešal sem igro medvema ognjema.


Benito

Anonimni pravi ...

Mene ni bilo ampak bi rad prišel maj.s.4bž

Anonimni pravi ...

Jaz sem obiskala dan odprtih vrat, ampak sem bila samo do pol šestih, ker sem imela nastop.
Bila sem dežurna v tehniški učilnici,
kjer je bil poligon , ki so ga naredili otroci iz delavnice Pazi kamera na gugalnici.
No, šla sem tudi po knjige(Menjam knjigo za gumb)in se posladkala.
Če bi lahko bi jaz dodala tudi galasbeno učilnico, kjer bi se učili malo o glasbi.

Taja

Anonimni pravi ...

Mene žal tudi ni bilo.
Praznovala sem rojstni dan in nisem uspela priti.


Anja 4.a

Anonimni pravi ...

Jaz sem bila na dnevu odprtih vrat.
Obiskala sem predstavo Boj na zelenjavnem vrtu. Rada bi še obiskala delanje zobotrebcev in pletenje košar.

Ana 4.b

Anonimni pravi ...

Na dnevu odprtih vrat mi je najbolj všeč bila trafika od Svita,Albina in Lana Kavčiča. Pogrešal sem med dvema ognjema.

Jane

Anonimni pravi ...

Meni je bilo vse zelo dobro.
Nič nebi dodal


Mark .T

Anonimni pravi ...

Meni je bilo vse zelo dobro.
Nič nebi dodal


Mark .T

Anonimni pravi ...

Mene ni bilo na dan odprtih vrat.
Zato ker je k meni prišel pr
prijatelj.



DOMEN

Anonimni pravi ...

najbolj sem se zabaval v menjalnici slikic.Lahko bi dodali nogometne igre.

Urban Arko.

Anonimni pravi ...

Najbolj sem se igra v telovadnici.Škoda, da je deževalo.


David