petek, 25. april 2014

V muzeju




V torek smo obiskali muzej v Bistri.
Koliko zanimivih reči smo videli!






Kaj pa ti?
Pogosto obiskuješ muzeje?
Napiši, kateri muzej, ki si ga obiskal, ti je bil najbolj všeč.




20 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Moj,naljubši muzej je bistra.

Tam, smo videli različne stvari


majstrazisar 4b

Anonimni pravi ...

Meni je bil do zdej najlubši muzej Bistra.videla sem avto od Tita,videla sem reko Bistro.

Sara

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bilo všeč v muzeju Bistra.Zelo mi je bil všeč gozdarski odelek in pa tudi prometni odelek,kjer smo si ogledali Titove avtomobile.


Anja4.a

Anonimni pravi ...

Všeč mi je Narodoslovni muzej,tam si lahko ogledaš mamutovo okostje.



Ema

Anonimni pravi ...

Na jbol mije bil všeč muzej v Bistri. Tm mije bilo všeč Titovi avti.

Anonimni pravi ...

Moj najljubši muzej je Bistra.
Tam smo videli Titove avte in prvo kolo.


Manca 4.a

Anonimni pravi ...

Meni je najbolj všeč ta muzej, ki smo ga obiskali v Bistri.
V njem sem videla ORIGINALNE Titove AVTOMOBILE!!!
Zbirko nagačenih živali...

Taja

Anonimni pravi ...

Moja dva najljubša muzeja sta MOMA v New Yorku in Interpid, ki je tudi v New Yorku.
MOMA je muzej moderne umetnosti, Interpid pa je muzej letal podmornice in letalo nosilke, ki je vozila še pred 15 let.


NAL

Anonimni pravi ...

najbolj mi je všeš muzej bistra.
tam sem videl Titova vozila.
David

Anonimni pravi ...

Všeč mi je bil naravoslovni muzej.
Tam mi je bilo zelo všeč okostje
mamuta,mumije in živali bilo je zelo
zanimivo.

Albin.A

Anonimni pravi ...

Všeč mi je Narovoslovni muzej, kerb si v tam lahko ogledam: kosti mamuta, mumujo, zbirko metuljev in nakit Rimljanov

Anonimni pravi ...



oj najljubši muzej je Bistra.
Vse mi je bilo super


Mark.T

Anonimni pravi ...

Všeč mi je Naravoslovni muzej,ker si v njem lahko ogledam okostje: okostje dinozavrov, mamuta in mumije.

Lan.K

Anonimni pravi ...

najbolj mi je bil všeč muzej Bistra.Videli smo različne stvari.









DOMEN.














Anonimni pravi ...

Všeč mi je Naravoslovni muzej,ker si v njem lahko ogledam okostje: okostje dinozavrov, mamuta in mumije.

Lan.K

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bil všeč muzej Bistra.
Všeč so mi bili Titovi avtomobili.


Monika 4.b

Anonimni pravi ...

Moj najljubši muzej je Bistra.
Najraje mi je bilo všeč ko smo si ogledovali Titove avte.


Tina 4.a

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bil všeč muzej Bistra.Videl sem nagačene živali in Titova vozila.


Mark č.

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bil všeč muzej v Bistri.

Tam sem videla gozdarski oddelek, Titove avtomobile in lesarski oddelek.


Ana 4.b

Anonimni pravi ...

Ne hodim veliko v muzeje.
Zato mi je najbolj všeč ta muzej v Bistri. (TMS)






živa knego