torek, 10. september 2013

Štruklji!



Danes so bili za kosilo štruklji! Skoraj vsi jih radi jemo.
Poglej si septembrski jedilnik in napiši, katera jed je tebi najbolj všeč!

Tukaj pa se skriva švedski kuhar. Ne, ne, njega žal ni v naši šolski kuhinji.

19 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ta mesec mi bo najbolj všeč kosilo 24. septembra, ko bodo na jedilniku paradižnikova juha, zrezki v gobovi omaki, kuskus, zeljna solata in sadni sok.
Ana

Anonimni pravi ...

Všeč mi je juha z ribano kašo,mesni paprikaš, pire krompir, solata iz rdeče pese, lubenica.
Taja

Anonimni pravi ...

Meni je všeč ričet z mesom (tofujem)jabolčna pita in sadni sok. Taja

Anonimni pravi ...

Najraje jem špagete z bolosko omako,
palačinke s čokoladnim prelivom in
paradižnikovo juho.

LP

Manca


Anonimni pravi ...

v šoli rad jem za kosilo špagete in kuskus david.

Anonimni pravi ...

danes mi je bilo kosilo zelo všeč
mark.č

Anonimni pravi ...

zelo mi je všeč bilo makarone benito bajrič

Anonimni pravi ...

Najraje jem : kuskus in paradižnikovo
juho.
Alek

Anonimni pravi ...

rada jem:paradižnikovo juho,lubenico,kuskus,špagete,tortice za valentinovo
LP
tina

Anonimni pravi ...

V šoli so mi všeč špageti z bolonsko
omako in paradižnikova juha.

Urban

Anonimni pravi ...

meni je najbolj všeč špageti, paradižnikova ojomaka in solata albin

Anonimni pravi ...

Najboljše v šoli mi je pire krompir, meso, goveja juha, solata in sladoled.
Matej

Anonimni pravi ...

švedski kuhar dela zelo okusne stvari pojdi na prvo stran klikni Tukaj
tina

Anonimni pravi ...

Meni je najbolj všeč: ričet,makaronovo meso, sirovi ravioli v smetanovi omaki in zelje.

Jane

Anonimni pravi ...

ta mesec mi bo najbolj všeč kosilo, ko bo paradižnikova juha in zrezki.ema

Anonimni pravi ...

meni je všeč goveja juha, telečja pečenka,pire krompir in solata.

Anonimni pravi ...

Najraje imam spagetez Bolonjez omako in zeleno solatko z zeljem lep pozdrjavcek:):):)

Anonimni pravi ...

zelo rada imam govejo juho,telečjo pečenko,zeleno solato in sadni sok.
Anja

Anonimni pravi ...

Obožujem štruklje!