petek, 20. september 2013

Jesenski kros

Danes smo imeli kros. Nekateri učenci so se ga veselili, drugi pa malo manj.
Vsi smo bili uspešni, tule pa so fotografije najbolj uspešnih.





15 komentarjev:

Anonimni pravi ...

tako smo bili zmatrani da smo hoteli po cuzati medalje. David

Anonimni pravi ...

Imeli smo veliko treme pred tekom. Nismo vedeli, kdo bo prvi. smo se pa zelo zabavali je pa težko robi je skoraj pojedel medaljo
Tina

Anonimni pravi ...

Na krosu sem dal vse od sebe. Na tekmi sem zelo užival.
Mark č

Anonimni pravi ...

Ponoči sem sanjala, da bom prva ampak sem bila sedma. Pred krosom sem imela toliko treme ( mravljincev ) ampak sem dala vse od sebe. Taja

Anonimni pravi ...

Zelo mi je bil všeč jesenski kros.S seboj sem prinesel vodo, preobleko in Kit Kat čokolado.Ko sem začel teči, mi je bilo zelo nerodno in bil sem četrti. Albin

Anonimni pravi ...

Zelo lepo mi je bilo na krosu. Po smo pritekli na cilj, smo dobili čaj.
Monika

Anonimni pravi ...

Imel sem se lepo na krosu. Imel sem tremo pret tekmo

Anonimni pravi ...

Bil sem zelo dober. Bil sem prvi na krosu.
matej

Anonimni pravi ...

Pred krosom sem imela malo treme. A potem sem se uspešno odrezala, in bila sem druga.
Anja

Anonimni pravi ...

Ko sm prišli na kros sem imel malo treme ko se je vse začelo me je trema minila.


Urban.

Anonimni pravi ...

Pred krosom sem bila zelo živčna.Trema mi je dala pogon,da sem bila prva.Noge so me nesle tako hitro,da sem uspela doseči tak rezultat.Ana

Anonimni pravi ...

Zelo težko sem čakal na kros. Zmagala sta Matej in Ana, jaz sem
pa bil zadnji.

Jane.

Anonimni pravi ...

Pred krosom me je bilo strah.Prijateljici sta me spobudili,in bila sem zelo uspešna. Ema

Anonimni pravi ...

Bil sem dober na krosu.Na krosu me ni bilo strah.

domen

Anonimni pravi ...

osvojila sem že tretjo medaljo

sara