torek, 14. junij 2016

Skupina letnik 2015/16




To smo mi, šesta skupina OPB. Šolsko leto se končuje.

Kaj ti je najbolj ostalo v spominu?
Mogoče prepis? Morda nalepka za pomljaskano zelenjavno juho? Morda opraskano koleno?
Zapiši, da bomo izvedeli tudi mi!






13 komentarjev:

Mici pravi ...

Všeč mi je bil Muzzy, ki smo ga gledali na kanalu Youtube.
Zala

Anonimni pravi ...

Všeč mi je bilo,ko je Majda vrgla skokico skozi okno.
Izabela

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bilo všeč, ko smo snemali filme.
LARA

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bilo všeč ,ko smo gledali Putina.
Gal

Anonimni pravi ...

Najraje sem igral nogomet.
MAKSIM

Mici pravi ...

Najbolj mi je bilo všeč, ko sva z Galom zamenjala vlogi: on je bil učitelj, jaz sem postala učenka.
Majda

Anonimni pravi ...

Najraje sem se igrala z Zalo, Kiaro, Izabelo,Laro in Mino.
Tjaša

Anonimni pravi ...

Zelo sem se razveseli, ko smo za novo leto dobili Lego kocke.
Ensar

Anonimni pravi ...

Rad sem se igral z Gašperjem in Maticem.
Žiga

Mici pravi ...

Všeč mi je bilo, da sem imela čas za igro in se igrala s Tinko.
Petra

Anonimni pravi ...

Všeč mi je bilo, ker sem lahko naredil domačo nadlogo kar v šoli.
Aljaž Š.

Anonimni pravi ...

Meni ni bilo všeč podaljšano bivanje, ker se sosedje pritožujejo, ko se igramo na igrišču.
Jing Jang Šank Šonk Mink

Anonimni pravi ...

Najbolj mi je bila všeč Majda in skoraj vsi v razredu.
Nekateri so mi nagajali, a naslednje leto ... vrahahahahahahahhhrrrrh!!!

Kiara