petek, 23. januar 2015

S kom pa ti spiš?





Rožnata opica?
Zakaj pa ne.
Koliko plišastih živali najdemo v trgovinah!
Skoraj vsak od nas ima doma plišasto žival, ki mu dela družbo v postelji, ko se odpravi spat.


Katero živalco imaš ti v postelji?
Kakšna je?

Kje si jo dobil?

18 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Spim čisto sam ker nikoli nisem imel pliškota.

Matic 3.B.

Anonimni pravi ...

jaz imam zdraven postelje velikega psa in je zelo dlakast

Anonimni pravi ...

Doma imam več kot 20 plišastih igrač. Vedno spim s velikim in majhnim črnim pantrom,saj je moj čuvaj.Spim tudis nakvačkano mucko in pingvinčkom.

Anonimni pravi ...

Spim čisto sam ker nikoli nisem imel pliškota.



Jon

Anonimni pravi ...

Nikoli nisem imel igračke ali kaj podobnega za v posteljo.

Tarik 3.B.

Anonimni pravi ...

jaz imam zdraven postelje psa.
je zelo dlakast in mu odpadajo dlake -.- .
dobil sem ga pa za 3 rojstni dan od dedija in babice :)



aleksej

Anonimni pravi ...

V postelji imam cunjo.

Moje cunje so rumene ali zelene barve.

Kupila mi jih je mami.

Anonimni pravi ...

Jaz spim s klovnom. Je črno bele barve in visok je približno 20cm. Dobil sem ga v plesnem mestu za božička.

Jan

Anonimni pravi ...

V postelji imam zajca.

Je sive barve in ima velika ušesa.

Dobil sem jo za rojstni dan od mami.


Leon

Anonimni pravi ...

Doma imam plišastega kužka. Doma imam kužka zato, da lahko zaspim. Dobil sem ga od sosedov. Kužek je bel in rjav.

Kevin 3b

Anonimni pravi ...

Jaz spim z nogovico. Vanjo sem natlačil druge nogavice. Zato, da, ko vlomijo, se lahko branim.
Dobil sem jo od tete.



Tiago.

Anonimni pravi ...

Moji živali sta severni medved in
zmaj huki.
Huki je zelene barve.
Sevrni medved je bele barve.
Severnega medveda mi je prinesel
ati.
Hukija sem dobila za darilo.

Ajda

Anonimni pravi ...

V postelji imam kačo. Ima cof,je črne in zelene barve. Dobil sem jo od bratrancev.

Mark.

Anonimni pravi ...

Jaz imam plišasto igračo. Je siva, malo bela in rjava. Zajca sem dobil od strica, osla mi je ga pa očka kupil.


Ajdin

Anonimni pravi ...

Ne spim z nobeno živaljo.
Drugače pa imam plišasto gorilo črno ali rjave barve.
Dobil sem jo v avtomatu.

Sedmin

Anonimni pravi ...

Spim z zmajem. Dobil sem ga na morju. Je zelen in visok približno 20 cm.

LUKA.

Anonimni pravi ...

V pojstelji imam morskega psa. Je siv in bel. Dobil sem ga za rojstni dan od dedija, babice in tete.

Miha

Anonimni pravi ...

V pojstelji imam morskega psa. Je siv in bel. Dobil sem ga za rojstni dan od dedija, babice in tete.

Miha