petek, 15. november 2013

Če bi bil žival, bi bil ...

Bi hotel biti nosorog, muca ali bolha? Morda si želiš biti dinozaver?

Takole je napisala Anja:




Če bi bila žival, bi bila ...


Če bi bila žival, bi bila psiček, ampak ne čisto vsak psiček. Bila bi beli labradorec. Živela bi na otoku Labrador in lovila račke. Igrala bi se z vsem, kar bi mi prišlo pred tačke.



Anja, 4.A



Zdaj pa si na vrsti ti. Napiši, katera žival bi rad bil!


25 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil surikata. Stal bi na skali in bi opazoval okolje. Tekal bi po puščavi in se igral z drugimi surikatami. Ležal bi na soncu.

Domen 4.b

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil surikata. Stal bi na skali in bi opazoval okolje. Tekal bi po puščavi in se igral z drugimi surikatami. Ležal bi na soncu.

Domen 4.b

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil črni lev. Lovil bi srne in bi živel v Afriki.
Bil bi kralj džungle. Imel bi mladičke in jih hranil z Whiskas briketi za mačke.
Maj, 4.b

Anonimni pravi ...

Če bi, bila žival bi bila kužek
Bi se igrala z svojo najljubšo igračko, lovila bi čebelice. Rada se valjam po postelji z mojim lastnikom in rada se igram s prijatelji.
Tina 4.a

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil pingvin
Drsal bi se po ledu, bežal bi pred orkami, grel bi jajce in živel bi na Arktiki. Jedel bi ribe in cmokal bi kot pujs. Pozimi ne maram hladnega vetra.

Alek, 4.B

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival,bi bil panda. Jedel bi travo in se valjal po tleh. Ko bi spal bi se ulegel na hlod. Skrival bi se v gozdu

Mark 4.b

Anonimni pravi ...

Če bi bila žival, bi bila…
Če bi bila žival, bi bila tiger. Jedla bi meso in lovila živali. Imela bi veliko kondicije in tekla bi zelo hitro. Plezala bi na drevesih in lizala nektar. Pozimi bi me grel topel kožuh.
Ana 4.b

Anonimni pravi ...

Če bi bila žival...

Če bi bila žival, bi bila psiček.
Zelo bi bila poskočna, razigrana...
Imela bi veliko kondicije, tekla na okoli in še marsi kaj drugega.
Moja edina skrb bi bila najbrž kdaj pride domov gospodar.
Seveda bi me skrbelo tudi to, kdaj bom dobila za jest.

Taja

Anonimni pravi ...

Če bi bila žival bi bila lesna sova.
Letela bi nad gozdom.
Srkala bi čaj v duplinici.
Lovila bi miši.

Manca 4.a

Anonimni pravi ...

Če bi bila žival bi bila...

Če bi bila žival bi bila kuža.
lovila bi žogo,se igrala na travi,
tekala bi po gozdu in imela veliko kondicije.


Monika 4.b

Anonimni pravi ...

ČE BI BILA ŽIVAL BI BILA MUCA,ampak ne vsaka muca, lovila bi vovno in plesala če bi bila majhna muca bi bila doma sara 4b

Anonimni pravi ...

ČE BI BILA ŽIVAL BI BILA MUCA,ampak ne vsaka muca, lovila bi vovno in plesala če bi bila majhna muca bi bila doma sara 4b

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival bi bil policijski pes. In bi lahko jedel brikete. Lahko bi imel policijsko pasjo obleko.


Matic, 3.b

Anonimni pravi ...

Jaz bi bil rad maček.Ker ima kremplje.In je zelo luštna.






AJDIN, 4.b

Anonimni pravi ...

jaz bi bil pes mali lesi in vsak dan bi šel k jezeru da bi se kopal.vsak dan bi lovil frisbi.lovil bi mačke

Anonimni pravi ...

jaz bi bil pes mali lesi in vsak dan bi šel k jezeru da bi se kopal.vsak dan bi lovil frizbi.lovil bi mačke.
lovro 3.b

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil hrček. Zato,ker je zelo zelo srčkan.
Ne bi mi bilo treba hoditi v šolo.

Filip, 4.b

Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil sokol selec. Lahko leti,to mi je zelo všeč.Je najhitrejša leteča žival.

Luka, 4.a

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Če bi bil žival, bi bil pes mešanec. Se bi igral z žogicami.
Igral bi se tudi z drugimi igračami.

Tarik

Anonimni pravi ...

Če bi bila žival bi bila gorila zaradi teka.Kaj bi delala ko sem gorila hočem se tepat z gorilim. pol bi jedla. AUROR AZEMI.

Anonimni pravi ...

Jaz bi bil pes mali lesi in vsak dan bi šel k jezeru, da bi se kopal. Vsak dan bi lovil frizbi. Lovil bi mačke.

Lovro 3.b

Anonimni pravi ...

Jaz bi bil lev.Bil bikralj čungle.In vsak dan bi lovil srne.


Jon

Anonimni pravi ...

Če bi bila žival, bi bila puma. Vsak dan bi se sprehajala. Jedla bi vse.

Živa, 3.b